tiistai, 03 Toukokuu 2022 11:02

Tiedote 02.05.2022

Spandex yhdisti konserniyhtiöt yhden brändin alle

Spandex – Graafisen alan innovatiivisten kyltti-, tulostus-, teippaus- ja sisustusratkaisujen toimittaja – uudistaa yritysilmettään ja yhdistää kaikki konserniyhtiöt yhden Spandex-brändin alle Euroopassa ja Australiassa 2.5.2022 alkaen. Suomessa muutos tarkoittaa sitä, että Seri-Decon nimi siirtyy historiaan ja Seri-Decosta tulee Spandex Finland Oy.

 

perjantai, 30 huhtikuu 2021 09:25

Tiedote 29.04.2021  

Brand ID osti Fenix Sign Oy:n

Brand ID Group osti Fenix Sign Oy:n. Yrityskaupan myötä nämä kaksi yritystä muodostavat yhdessä alan vahvimman toimijan kaupan ketjujen ja visuaalisten brändi-ilmeiden toteuttajana kotimaassa. Kaupan jälkeen Brand ID Groupin liikevaihto on n. 28 M€. Omistus vaihtuu 29.4.2021.

torstai, 15 huhtikuu 2021 13:20

Brand ID Display & Packaging Oy:n nykyinen toimitusjohtaja ja osakas Tero Luoma luopuu toimitusjohtajan tehtävistä henkilökohtaisista syistä. Uusi toimitusjohtaja Mika Pöllänen aloittaa 17.05 yhtiön palveluksessa ja hänen toimipaikkanaan on Pirkkala.

torstai, 20 lokakuu 2022 15:05

Katso FESPA's Profit for Purpose video...

keskiviikko, 10 helmikuu 2021 12:39

FESPAN  “Coffee Break” webinaari-sarja tuo saman pöydän ääreen alan experttejä jakamaan tietotaitoa ja vinkkejä sekä vastaamaan kysymyksiin kuten työnkulku, ohjelmistot, automaatio sekä kestävä kehitys. Isäntänä näissä virtuaalissa webinaareissa toimii Fespan tekninen neuvonantaja Graeme Richardson-Locke.

maanantai, 26 lokakuu 2020 12:07

FESPAN uusi “Coffee Break” webinaari-sarja tuo saman pöydän ääreen alan experttejä jakamaan tietotaitoa ja vinkkejä sekä vastaamaan kysymyksiin kuten työnkulku, ohjelmistot, automaatio sekä kestävä kehitys. Isäntänä näissä virtuaalissa webinaareissa toimii Fespan tekninen neuvonantaja Graeme Richardson-Locke. 

12. 13.07.2021 FESPA Coffee Break: How to face the challenge of carbon footprinting print products? Katso tallenne!

In this FESPA Coffee Break, we will look at the process of calculating the C02 emissions from a wide range of printed products. The importance determining C02 emissions is growing as businesses aim to reduce their Scope 3 emissions and reach Carbon Neutral status. Printers who reach these sustainable goals attract new customers and strengthen existing relationships.